Exit blogger?

Det skjer mye annet for tida, men det er ikke eneste grunn til at min entusiasme for blogging er laber. Altså, jeg liker mediet, men finner ikke ut av Blogger(Blogspot). Verken debatt eller trackback/pinging får jeg til å fungere godt. Skifte til WordPress?
Ellers liker jeg denne, der det foreslås at BBC skal begynne å lenke til eksterne kilder. Selv har jeg vurdert å bytte oljelampene mine med elektrisk belysning, men ikke sånn med en gang.
Her er vel et mer radikalt syn: Legg ned hele avisa.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

