Bloggen ikke så død

Jan Omdahl i db.no drøfter i dag bloggens død. Egentlig spinner han videre på en artikkel i Wired, der en guru jeg ikke kjenner. Nåja, det gjelder de fleste guruer, selv om det i min mentale minnebok står det at jeg møtte Maharishi Mahesh Yogi på et meditasjonskurs i Oslo da jeg var sånn cirka 17. Kanskje det slett ikke var ham, bare en liten inder med mye hår og skjegg som lignet?  Jeg var jo ikke på Stones-konserten på Sjølyst heller.

Bra drøfta, Jan. Men bloggen min er flytta til WordPress.

Astrid forklarer hvorfor hennes interesse for blogging brått våknet til liv, akkurat som min. Det gjenstår å se om forholdet varer. Hennes blogg er iallfall blant de aller morsomste jeg leser. Sjekk denne parodien på nettmediehype!

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

